Pielęgnacja ciałaUroda

Łatwogang z wyzwaniem od Schwarzkopf LIVE

łatwogang

Influencer spróbuje pobić GUINNESS WORLD RECORDS™!

Za namową znajomego poleciał do Afryki i przejechał 160 kilometrów na pożyczonym rowerze. Przed wjazdem do Warszawy zakupił bilbord z napisem „Witamy w Bydgoszczy”, a kilka tygodni temu zdobył największą liczbę „lajków” pod postem w historii polskiego internetu. Łatwogang to wyjątkowy influencer, który zyskał popularność, podejmując szalone wyzwania. Przed nim kolejne – marka Schwarzkopf LIVE postawiła przed nim zadanie pobicia GUINNESS WORLD RECORDS title w liczbie pofarbowanych włosów w ciągu 8 godzin (Most heads of hair dyed by a team in eight hours). Próby podejmie się już 10 sierpnia w Warszawie.

221 osób – tyle wynosi obecnie GUINNESS WORLD RECORDS w liczbie pofarbowanych włosów w ciągu 8 godzin. To nowy rekord, bo został pobity dopiero 21 lipca 2024 roku w Chinach. Wcześniej, latem 2023 roku, jako pierwsi ustanowili go fani jednej z drużyn bejsbolowych w amerykańskim Portoryko (192 pofarbowane osoby). Poprzeczkę jeszcze wyżej zawiesić chce marka Schwarzkopf LIVE, która o pomoc w wykonaniu zadania poprosiła Łatwoganga.

Influencer, który występuje w sieci wyłącznie pod pseudonimem (jego prawdziwa tożsamość pozostaje tajemnicą), specjalizuje się w realizacji ciekawych, a zarazem wyjątkowo szalonych i trudnych wyzwań. Sympatię widzów zaskarbił sobie nie tylko nagrywając jedyne w swoim rodzaju treści, ale także nawiązując bliską relację z fanami – to od nich pochodzi część zadań, które wykonuje. Dzięki Schwarzkopf LIVE, Łatwogang może wnieść współpracę z widzami na wyższy poziom, bo bez ich pomocy nie uda się wykonać postawionego zadania. Nie obyłoby się bez zwariowanego akcentu – uczestnicy próby bicia GUINNESS WORLD RECORDS będą farbować włosy na szalone kolory, jak czerwony, niebieski, różowy czy fioletowy. Akcja jest elementem kampanii „Szalej jak nikt inny”.

– Schwarzkopf LIVE poprzez swoje produkty chce zachęcać młodych ludzi do odważnego wyrażania siebie, przyjmowania w życiu otwartej postawy i pozytywnego nastawienia do świata. To marka o dobrych emocjach i dużej dynamice. Poprzez współpracę z młodym, znanym influencerem marka Schwarzkopf LIVE chce poszerzać grupę odbiorców i zachęcać do wakacyjnego szaleństwa z kolorami włosów. Kiedy, jak nie w wakacje? – powiedział Gracjan Duda, Brand Manager marki Schwarzkopf LIVE.

Próba pobicia GUINNESS WORLD RECORDS w liczbie pofarbowanych włosów w ciągu 8 godzin odbędzie się już 10 sierpnia w przestrzeni Loft44 w Warszawie. Aby wziąć w niej udział należy zarejestrować się na stronie www.jakniktinny.pl. To bardzo istotne, bo nie każdy może zakwalifikować się do udziału w akcji – organizatorzy zapraszają przede wszystkim osoby z jasnymi odcieniami włosów o długości do ramion, by jak najbardziej przybliżyć się do osiągnięcia założonego rezultatu.

W akcji nie chodzi tylko o farbowanie włosów, ale także o dobrą zabawę i spotkanie z ulubionym influencerem. Na gości czekać będą m.in. symulatory jazdy, gry VR czy stół z piłkarzykami, w które będzie można pograć z Łatwogangiem.

Zostaw komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *