A$AP Rocky na nowo interpretuje klasykę — łącząc okulary z kulturą i sztuką. Wayfarer Puffer – grube, poduszkowate oprawki w siedmiu wyrazistych kolorach to hołd dla ulicznego stylu Harlemu i nowy rozdział w historii marki. Po głośnej premierze podczas afterparty Met Gala 2025 oraz w Cannes, z początkiem lipca okulary trafiły do globalnej sprzedaży i już są uznawane za jeden z najgorętszych akcesoriów tego roku.
Debiut Puffer
A$AP zadebiutował z prywatną wersją Wayfarer Puffer podczas Met Gali 2025 – ekskluzywną edycję z 18karatowym złotym logo i diamentami osadzonymi w oprawkach. Kolejna odsłona pojawiła się miesiąc później na czerwonym dywanie festiwalu w Cannes. Oba modele były limitowane i nie trafiły do sprzedaży.
Nowy wymiar ikony
Wayfarer Puffer to „napompowana” wersja klasyki – okulary o zaokrąglonej, oversize’owej formie, inspirowane estetyką Y2K, kulturą uliczną i charakterystyczną sylwetką puffer jackets. Efekt? Śmiałe zderzenie dziedzictwa Ray-Bana z kreatywną energią A$AP Rocky’ego. W kolekcji znalazły się m.in. ponadczasowe czarne oprawki o ostrej formie i uniwersalnym charakterze, intensywnie czerwone – pulsujące hiphopową ekspresją i śmiałością – oraz granatowe, łączące klasyczny vibe z luzem i nowoczesnością. Dopełnieniem kolekcji są także modele w bieli, neonowym różu, energetycznej żółci i żywej zieleni – każdy z nich wyposażony w ultraczarne soczewki i sygnowany współczesnym logotypem Ray-Ban. Do każdego modelu dołączone jest także limitowane etui, stworzone specjalnie z okazji premiery.







Kampania z duszą Harlemu
Wprowadzeniu nowego modelu towarzyszyła wyjątkowa kampania promocyjna, w pełni nadzorowana kreatywnie przez A$AP Rocky’ego. Zdjęcia odbyły się w sercu Harlemu – dzielnicy, z której pochodzi artysta. Wzięli w niej udział lokalni twórcy, mieszkańcy i dzieciaki, które w Wayfarer Pufferach pokazują dumę, autentyczność i luz. Hasło kampanii – „Rooted in Harlem. Designed for the world.” – doskonale oddaje ideę stojącą za projektem: głęboko osadzone korzenie i światowy wymiar stylu. To hołd złożony dziedzictwu, a zarazem wizja nowej, inkluzywnej mody przyszłości.



Wayfarer Puffer już teraz zapowiada się na absolutny hit nadchodzącego lata — must-have dla wszystkich, którzy chcą łączyć klasykę z nowoczesnym, odważnym stylem.
www.ray-ban.com/poland






Założona w 1937 roku marka Ray-Ban od niemal wieku definiuje świat okularów przeciwsłonecznych i optycznych. Od kultowych Aviatorów po ponadczasowe Wayfarery – Ray-Ban stał się nieodłącznym elementem popkultury i symbolem indywidualizmu. Ceniony za najwyższą jakość, innowacyjne technologie i ponadczasowy design, Ray-Ban to marka wybierana przez artystów, wizjonerów i wszystkich, którzy cenią autentyczny styl. Hasło marki „Real. Visionary. For all.” odzwierciedla jej misję – jest dla każdego, podkreślając osobowość użytkownika, jednocześnie będąc kreatorką innowacji na rynku.
Zostaw komentarz