akcja

Dzieciak

Gra, która burzy mury. Pepco z partnerami społecznymi podsumowuje kampanię „Dom zaczyna się od serca”

Połowa młodych ludzi nie umie mówić o tym, co czuje, a gdy rozmawiamy o emocjach, dominuje tematyka związana z negatywnymi odczuciami. Dzieciom i...

AktualnościPielęgnacja ciałaTwarzUrodaUstaZdrowie

WE BELONG TO SOMETHING BEAUTIFUL – Sephora rusza z nową, globalną kampanią

SEPHORA – wiodący, globalny lider prestiżowego omni-retailu kosmetycznego, 5 marca rusza jednocześnie z jedną spójną kampanią w prawie 35 rynkach na całym...

Aktualności

Złóż życzenia swojej Cool Girl i wygraj gotówkę!

Słowa mają wielką moc, o czym może się przekonać każdy, kto weźmie udział w wyjątkowym konkursie #MojaCOOLGirl, zorganizowanym przez markę Jeżyki z...

Dzieciak

W stylu eko – jak nauczyć dziecko segregować śmieci?

Nasza świadomość ekologiczna jako społeczeństwa rośnie, dzięki czemu coraz chętniej sięgamy po przyjazne środowisku rozwiązania. Jednym z nich jest codzienna segregacja śmieci....